قرارگاه سایبری سبکبالان عاشق

به قرارگاه سایبری سبکبالان عاشق خوش آمدید

قرارگاه سایبری سبکبالان عاشق

به قرارگاه سایبری سبکبالان عاشق خوش آمدید

قرارگاه سایبری سبکبالان عاشق

بسم رب الشهدا والصدیقین سالهاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خورده ی بشر تازیانه می زند. آن زمان که دروازه های بهشت باز بود هر کس با حرفه ای خود را به آن باب می رساند و ما نسل سومی ها هم که دستمان در گیر صفر و یک است بابی را گشودیم تا جرعه ای را تا شهادت بنوشیم. افتخار ما اینست که سرباز ولایت فقیه هستیم هرچند دستمان خالیست اما دل های مان پر است از عشق به ولایت.رهسپاریم با ولایت تا شهادت

بایگانی
  • ۰
  • ۰

به گزارش قرارگاه سایبری سبکبالان عاشق و به نقل از آسوبان، امروز در ایام ماه مبارک رمضان مراسمات افطاری دولت با حواشی متعددی همراه شده است به طوری که در ضیافت افطاری روحانی که با فرماندهان نظامی شنبه این هفته داشتند سردار نقدی در اعتراض به بروز اشرافی گری در سفره ضیافت افطار مراسم را ترک کرده و با ارسال یک نامه انتقاد آمیز به رئیس جمهور نسبت به تجمل گرایی دولت یازدهم در این مراسم اعتراض کرده است.

سردار نقدی و سفره اشرافی گری

گویا سردار نقدی علت ترک جلسه از جانب نقدی تدارک دیدن غذا بیش از تعداد مدعوین و میهمان های حاضر در جلسه بوده است. به طوری که دیس های بزرگ گوشتی که برای ۵ الی ۶ نفر قرار داده شده بود به میزان مصرف بیش از دو ماه خانواره های محروم بوده است.

این حرکت قابل تقدیر رییس سازمان بسیج مستضعفین نشان می دهد ،برخی ها به بهانه مشکلات اقتصادی فقط بلد هستند به ملت بگویند که چه کار کنید و چه نکنید ولی در مقابل در سفره افطار به اندازه دوماه مصرف خانوار های محروم گوشت فقط مصرف می کنند.آیا شما حال وهوای خانوراهایی که برای نان خریدن هم پول ندارند را می فهمید؟آیا شما نیاز کودکی که دوماه گوشت نخورده را تا به حال تجربه کرده اید؟این تبعیض ها و اشرافی گری ها باید تا کجا ادامه پیدا کند؟چه فرقی بین خانوار های محروم جامعه با خانواده های مسئولان است؟مگر ما همه ایرانی نیستیم ،مگر ما در کشور دارای حقوق و مزایای مساوی نیستیم؟

این افطاری اشرافی گری نشان داد که مسئولان فقط از طریق رسانه های وابسته به خود فقط می دانند به شعار در مورد مسائل ومشکلات وهمکاری ملت حرف بزنند ولی در عمل با داشتن حقوق میلیونی که دارند در شب های افطار با سفره های رنگین به جای محرومان هم غذاهای متنوع میل می کنند.

غذای تجملی

پهن کردن سفره های اشرافی با پول بیت المال معمایی است که دولتمردان ما به خصوص روحانی باید به آن برای ملت ایران پاسخ دهد که یعنی چه؟ بر چه اساس این سفره های رنگین برپا می شود؟

هر چند که رهبر انقلاب بارها بر اقتصاد مقاومتی تاکید می کنند ولی در مقابل مسئولان ما با این حرکات اقتصاد مقاومتی را به معنای اشرافی گری و تجمل گرایی با پول بیت المال معنی می کنند.

این در حالی است که دولت بارها بر مسائل و مشکلات اقتصادی و گره زدن آنها به تحریم و از نبود بودجه کافی برای پرداخت یارانه ها سخن گفته ولی این روزها اینگونه ریخت وپاش می کند،اگر سر انگشتی بخواهیم هزینه افطاری های دولت را حساب کنیم ،آیا می شود با این هزینه ها دهها جوان را به خانه بخت فرستاد یا اشتغالزایی کرد ؟

غذای تجملی

به نظر می رسد که ماه رمضان باعث شده تا دستگاه های نظارتی نسبت به وظایف خود کوتاهی کنند ،پس مجلس بعنوان نهاد نظارتی چرا وارد گود نمی شود و جلوی این ریخت وپاش ها را نمی گیرد؟

مسئله اسراف و صرفه جویی دو مقوله مهم هستند که امروز جامعه ما به ان نیاز دارد، مردم و مسئولان باید با هم به این مسائل توجه کنند و درزندگی آنها  را رعایت کنند.

این در حالی است که پیش تر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۱ در انتقاد به آغاز روند تجمل گرایی در دوره هاشمی رفسنجانی فرمودند:

 «برادران نمی‏ شود ما در زندگى مادى مثل حیوان بچریم و بغلتیم و بخواهیم مردم به ما به شکل یک اسوه نگاه کنند: مردمى که خیلیشان از اولیات زندگى محرومند. در این راه، از خیلى چیزها باید گذشت. نه فقط از شهوات حرام، از شهوات حلال نیز باید گذشت. ... من و شما همان طلبه یا معلم پیش از انقلابیم. یکى از شماها معلم بود، یکى دانشجو بود، یکى طلبه بود، یکى منبرى بود، همه‌مان این‌طور بودیم؛ اما حالا مثل عروسى اشراف عروسى بگیریم، مثل خانه‌ى اشراف خانه درست کنیم، مثل حرکت اشراف در خیابانها حرکت کنیم! اشراف مگر چگونه بودند؟ چون آنها فقط ریششان تراشیده بود، ولى ما ریشمان را گذاشته‌ایم، همین کافى است؟! نه، ما هم مترفین مى‌شویم. واللَّه در جامعه‌ى اسلامى هم ممکن است مترف به وجود بیاید. از آیه‌ى شریفه‌ى «و اذا اردنا ان نهلک قریة امرنا مترفیها ففسقوا فیها» بترسیم. تُرف، فسق هم دنبال خودش مى‌آورد.»

 گفتنی است پیش از این نیز در بهار ۱۳۹۳ "جشن اشرافی و پرحاشیه ای در کاخ سعد آباد از طرف همسر رییس جمهور برگزار شده بود "که با انتقاد شدید رسانه ها و افکار عمومی مواجه گردید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی